2012. október 6., szombat

Love me do

1962 telén apukám, aki külkereskedő volt, Belgiumba utazott és szokása szerint  megkérdezte, mit hozzon nekem. Akkoriban éppen Chubby Checker volt a divatos csillag a popzene égboltján, ezért az ő akkori divatos lemezét, a Let's twist again-t kértem tőle. Apukám néhány nap múlva hazaérkezett, hozott banánt meg csokoládét, ahogyan mindig, és átadott egy kislemezt is.
-Chubby Checkert nem kaptam, de Brüsszelben most mindenki ezt hallgatja - mutatta a borítót, amin egy ismeretlen együtes négy taja votl látható, a számuk címe pedig Love me do volt. Nehezen titkoltam csalódásomat, apám látta is, és mielőtt elaludtam, odaült az ágyam szélére.
-Azt mondták kint,  hogy még az unokáid  is ezt fogják hallgatni.
Igaza lett. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése