2017. május 23., kedd

In memoriam Roger Moore


London,  kilencvenes évek. A nagykövetségen dolgoztam, és gyakran félúton a Bag O Nails ivóban ebédeltem a feleségemmel. Egy alkalommal a szomszédos asztalnál ismerős férfit véltünk felfedezni.
         -Szerintem ő Roger Moore -  mondta Annamária.
         -Nem elég jóképű – feleltem fanyalogva.
         A feleségem azonban a tettek asszonya volt, odament hozzá és azt  mondta neki, hogy ő a legnépszerűbb külföldi színész Magyarországon.
         -Köszönöm – mondta Moore.
         Aztán átült hozzánk, beszélgettünk fél órát, aztán azt mondta, mennie kell. Kezet csókolt Annamáriának, mi kezet ráztunk.
         -Ön  itt dolgozik? - kérdezte tőlem.
         -Diplomata vagyok  - feleltem.
         Egy sokatmondó biccentés, aztán távozott. Vajon mit gondolt rólam?

         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése