2010. október 31., vasárnap

Magánélet eladó

Olvasom, hogy Csernus Imrét, a férfiak nagy kioktatóját, a házassági tudományok professzorát most éppen elhagyta a felesége, ő maga válságot él át. Nyilván könnyebb írni meg okoskodni mások házassági ügyeiben, mint sikeresen élni a sajátját az embernek, de hát a férfiak és a nők eddig is tudták ezt. Álljon itt egy példa: Az élet valójában megállás nélkül ugyanazt a szintű megmérettetést nyomja elénk, hogy valahogy megoldjuk. Csak mi gondoljuk, hogy azok egyre nehezebbek. Valójában nem... Mert nem a probléma nehéz, hanem a személyiségszerkezet merevedik az idő múlásával. Ha én ilyen válaszokat adnék a feleségemnek, jó esetben kinevetne. Nem, szó sincs róla, mintha örülnék annak, hogy elhagyta Imrét a felesége, csak valahogy megint az üzlet szagát értem mögötte. Lehet, hogy tévedek, de szinte már látom Csernus új könyvét, amiben saját drámáját írja meg és nyilván ez is nagy példányszámot ér majd meg. Meglátjuk. Meg nem is szeretem, ha valakinnek a magánélete a bulvárlapok címoldalára kerül, olcsó fogásnak érzem, meg tudom is, hogy többnyire éppen azok táplálják az információkat a szerkesztőségeknek, akik szeretnék, ha írnának róluk, sőt, egyetlen céljuk, hogy a nevük nyomtatásban szerepeljen. Ha már más nincs, akkor eladják a magánéletüket. Tudom, hogy így van ez máshol is a világon, én magam is sokat írtam Diana hercegnőről, akik - többek között - ennek lett az áldozata -, de azért még nem kell szeretnem. És eszembe jut, amikor 2008-ban Bódi Szilvi, akinek foglalkozását nehéz meghatározni egyszercsak elmesélte, hogy új szerelme egy bizonyos Bertram Mercier, a Milánói Scala operaénekese, akivel rövidesen össze is házasodnak. Némi gyanakvással fogadtam a hírt, ezért megnéztem a honlapját, ahol elsőként ez a kép fogadott:
ebből már sejtettem, hogy az miért is kerestem az illető hanglemezeit a boltokban, aztán az is kiderült, hogy Szilvi még a férfi nevét sem tudja pontosan. De hát végülis mindegy, a kapcsolat amúgyis a múlté már. Miért fontos ez nekem? Csak azért, mert igazolja, hogy a médiában megjelenő hírek egy része teljesen valótlan, ami magát a médiát is hiteltelenné teszi. Mások azt mondják, hogy az olvasóknak ez kell. Kétlem.
Szóval kiváncsian várom, mi lesz Csernussal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése