2018. június 28., csütörtök

Egy elmaradt szexuális felvilágosítás

Tizennégy éves voltam, a Garay utcán gyalogoltam reggelente  a Radnóti gimnázium felé. Lett volna más útvonal is, de én a piac miatt ezt kedveltem. Az egyik kapualjban egy kis, kézzel írt feliratot vettem észre amit rajzszögekkel erősítettek fel. "Polló Ica száz forintért mindent vállal,első emelet balra". Ez volt a szöveg. Éppen aznap este romlott el a rádiónk, ismerek valakit, mondtam,  aki száz forintért vállalná.
-Megpróbálhatom -ajánlottam fel és elmeséltem, mit olvastam a cédulán.
Apám és anyám összenézett. Ismertem ezt az összenézést. Ez volt a gyerek-ne-tudja-meg összenézés.
-Van vállalatnál egy technikus, beviszem hozzá - hozta meg apa a megoldást.
Anya megkönnyebbülten sóhajtott, ezt megúszták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése